Monday, April 26, 2010

:: Minyak Daun Ubat, TYT ::

Minyak daun herba (herba medicated oil)

::since 1957::

Minyak serbaguna... bole digunakan untuk apa je jns penyakit (luaran sahaja)
sakit perut bole, kudis2 bole, gatal2 bole, lenguh2 bole, kena gigitan serangga pn bole,
jerawat pn bole, luka2 kecil pn bole, memang semua bole la... tuk baby pn bole n sesuai...

Tp apa yg nk dkongsikan adalah keistimewaan ubat ni yg telah diuji sendiri
wah mcm prof lak kan hahahaha...
bg yg takut sgt kt nyamuk2 n binatang2 seumpamanya... sapu je minyak ni kt tempat yg perlu je mlm2 n pasti tido anda bebas dr nyamuk, nyamuk tak berani nk gigit pn... tak caya try la...

lg 1 ubat ni cukup2 berkesan dalam menghindari pacat... tau kan pacat ala yg dlm hutan tu yg hisap darah tu...
bg pengemar2 aktiviti jungle tracking or nk pg masuk hutan or nk pg kutip buah dalam dusun sapulah minyak ni kt kaki n lengan anda... pacat takut nk naik apatah lg nk gigit mcm tu gak nyamuk...
minyak ni bau dia wangi n mudah menyerap dlm kulit...
cara selamat kalo nk masuk hutan...
pernah la tgk kwn2 nk masuk hutan siap sembur penyembur nyamuk kt kulit...bkn ke racun n tak elok tu kulit kan... guna la minyak ni...
n kt kg2 slalu je tgk penoreh2 getah nk pg menoreh siap letak balutan cuka getah kt kasut Pua Chu Kang diorg... tau kan cuka getah ni like a asid n bahaya... silap haribulan bole undang bahaya...so dsarankan gunalah minyak TYT... wah mcm aku lak duta TYT... hehehehe selamat mencuba.

2 comments:

KOMEN TANDA SOKONGAN

Categories