Monday, May 10, 2010

:::GOsip yg tak LOgik terKENA kt aku:::

Aku cukup2 heran la...
sejak aku ade fb ni kan mcm2 kena kt aku...
dh la fb aku dh 4x dicerobohi n dipermain2kan ole hack...
suke sgt ke kt fb aku tu?
aku ni bknnyer artis or sape2 yg terkenal...
org biasa je...
aku nk tergelak gak bile ade org ckp aku ni dh kawen!!!
kawennnnn!!!
bile tu... nk gak aku tau ngan sape?
ke aku ni dh ade anak?
buktikan la kalo semua tu betul ni tak bile tanya sape ckp ade la sumber2 yg boleh dipercayai
sumber tu sape?
kalo mak yaha ku tu ok la bole caye...
ni sumber yg mengelarkan dirinyer kwn rapat aku?
WTF!!!
Sila la dtg umah aku ni n tanya la family aku n org2 kampung ni...
mereka bole buktikan aku ni berstatus ape?
ni gossip terbaru pasal aku la...(not u jojo... ni ade org lain lak tanya)
n yg kedua la...
gossip aku ni suke wat video call kt org...hahahaha
nk tergelak aku dgr...
aku kredit pn jarang2 ade...
nk wat video call? hahahhaah baru je dial dh failed...
Demi allah aku tak pernah pn wat video call kt sape2 kecuali hanya pd family rapat sahaja...
kt kwn2 rapat pn aku tak pernah wat...
adoi!!!
pastu ade satu lg gossip ckp aku ni ade toootttttt!!!
dh mcm artis lak aku ni....nape ek ade sumber2 yg seolah2 mcm dengki je kt aku ni...
nape aku ni menggugat ko ke wahai sumber????
kepada yg bertanya aku tak marah kt korang...
yg aku geram kt sumber tu...dia bercakap mcm dia kenal sgt aku...
kalo berani tampil la ckp depan2...
Ade BERANI KE?

1 comment:

KOMEN TANDA SOKONGAN

Categories