Monday, May 10, 2010

:::Kenape Panas SGT:::

Sejak seminggu aku balik kg ni tak pernah hujan pn... panas ya allah
pedih kulit kalo terdedah time area lunch tu...takut nk kua...
org kata panas elok tp kalo panas sgt tak elok gak...
kita yg dh besar ni ok la kira alah bisa tegar biasa gak la...tp panas gak...
kalo budak2 aka baby2?
sure diaorg lg tak tahan...
kita leh gak ckp panas2 kalo diaorg?
menangis n meragam je la...
susah gak kalo tak hujan2 ni...
nape ek?
at list kalo ptg2 hujan sejuk ckt...
ni tak sampai air paip pn panas...kalo mandi mcm mandi air panas...
dlm bilik air pn panas kang ni...
ntah la...dulu masa kecik2 takut benar aku nk mandi pagi time nk pg skolah la cz air mcm air batu skang ni 24jam air paip panas...dh tak rase sejuk dh...
sampai mak aku mandi air batu hahahahahaaaa...
dh tak tahan sgt kan...
ape bole buat...
ya Allah turunkanlah hujan kt kelantan ni....
amin amin amin...

2 comments:

  1. pg tdi semban hujan dengan lebat.
    sejuk cket ;)

    wat solat mintak hujan cepat ;)

    ReplyDelete
  2. salam...
    pg td pn kwn ade gtau yg kt selangor hujan lebat dr pagi sampai ptg...abg ipar pn gtau kl hujan...
    best la sejuk je kan...
    kena wat solat hajat ni...
    thanx ya...

    ReplyDelete

KOMEN TANDA SOKONGAN

Categories