Friday, March 25, 2011

::: BERCINTA NGAN KUCING? OMG ASTG :::

OMG takkan la kecewa ngan lelaki sampai sorang pmpuan ni sanggup bercinta ngan kucing? frust sgt tu... percayalah lah pmpuan yg baik adalah untuk lelaki yg baik n jodoh pertemuan dtgn tuhan kita hanya merancang n DIA yg menentukannya... apa yg berlaku adalah dugaan dr ALLAH tuk kita makin matang dlm mengharungi hdp kt dunia ni... bknnya pasrah n trus terpesong...



SHAH ALAM: “Setiap kali mencium, memeluk dan bermain dengan kucing, naluri saya terhadap lelaki akan hilang,” kata gadis hanya mahu dikenali sebagai Camelia yang membuat pengakuan tidak mahu berkahwin kerana lebih cintakan kucing berbanding lelaki.
Graduan universiti tempatan berusia 24 tahun itu berkata, dia tidak kisah apa tanggapan orang lain, namun yang pasti dia rela tidak berkahwin, sebaliknya ingin sehidup semati bersama 12 kucing kesayangannya.


BERITA PENUH MYMETRO

5 comments:

  1. tak heran... psl aku pun lebih cintakan kopi drpd manusia... manusia bodoh je yg takleh caya benda2 camnie hahaha....

    ReplyDelete
  2. @Jo Qusary
    hahahaha...kopi sedap org kata tp aku tak minum kopi hehehe tp aku slalu buat kopi tuk family aku...

    ReplyDelete
  3. xcukup iman di dada,camtu la fikirannya....ingat kucing die tu leh hidop 60-70 tahun ke ape..haha..bolo punya olang~ :p

    singgah2..

    Singgah-singgah

    ReplyDelete
  4. macam2 manusia zaman sekarang nie, ntah pape aje, -.-. kucing pon jd

    ReplyDelete
  5. stuju ngan korang hehehehe...
    ntah la tak reti nk ckp pe...

    ReplyDelete

KOMEN TANDA SOKONGAN

Categories