::: DEMAM KAJOL KELANTAN MELANDA :::

Sape yg blm kenal kajol kelantan, ni lah dia... sgt femes kt kelantan, semua kenal kot kalo sebut nama kajol...
ni bkn kajol bollywood tau ni kajol kelantan...hahahaha
 suara mcm lata mangeshkar dr bollywood cume yg bezanya sorang megastar n sorang lg femes kt kelantan je tp rasenyer sesetengah negeri luar dh kena demam kajol ni mcm pahang,terengganu n ade kwn2 kt lim kok wing pn dh berjangkit hahahaha...
kajol ni sgt berbakat cume biasalah ade yg memuji n ade yg tak kurangnya yg menghina cz kajol ni bkn pmpuan tulen but bg aku itu pilihan yg dia buat tuk diri dia...
kalo nyanyi sedap n best aku layan je n aku bkn jns minda kelas ke 3 cz aku open minded...
siam ke, tamil ke, ape je la kalo sedap dgr kt telinga ni aku layan je...



Comments

Popular Posts