Saturday, March 26, 2011

::: ENOT CUKUR KEPALA MCM MAWI :::

BARU JAP TD TGK JOM HEBOH KT TV N ADE LA SESI TEMURAMAH ARTIS N ARTIS YG DJEMPUT CAT FARISH N ENOT... time enot kua tu OMG rambut baru ala2 lelaki ala2 MAWI tp d upgrade ckt ngan corak2 kt rambut...wow beraninyer... dulu sharifah armani pernah botak n dpt reaksi ramai pihak... pasni sure enot jd buah mulut org memperkatakan fesyen rambut terbarunya... for me sesuai je cume kalo ade rambut mcm sedia kala lg ok kot...papepn tu rambut dia n hak dia la nk wat mcm mane... dia yg bayar kt salon bkn kita hehehehe... papepn sy tetap minat enot blakon...


SORY kualiti pic tak bgs sgt cz snap kt TV guna hp je... tp stil nampak kan... dh mcm ala2 penyanyi rap dr hollywood dh hehehehe...

10 comments:

  1. lepas sorang, sorang artis wanita potong rambut macam tu.
    adei.
    =_='

    ReplyDelete
  2. dh 3 org kot yg sy tau...sharifah amani, enot n sorang lg yg blakon filem pasal zaitoin sameon tu

    ReplyDelete
  3. aduss..
    suda botak rupanya si enot nie
    ish3..

    ReplyDelete
  4. memule nak mintak maap dulu.
    hehehe
    tapi kalau boley besarkan tulisan entry sebab susah nak baca.
    al maklumlah rabun
    huk huk
    thanks :)

    ReplyDelete
  5. ok2 nati sy besarkan ye syaz...tq

    ReplyDelete
  6. yuhoooooo...caya lah enot...wa selut sama lu...ala..ape la sgt botak tu...bukan tak boleh tumbuh rambut lagi pon...kecoh r lu org...jakon...

    ReplyDelete
  7. wahai anonymous
    anda seorang pengecut sbb nk komen tp takut nk bersemuka...identiti dsembunyikan

    perempuan berdosa tau kalo cuba untuk menyerupai gaya seorang lelaki... memang la enot berani but berani bia bertempat la... rambut adalah mahkota perempuan...

    ReplyDelete

KOMEN TANDA SOKONGAN

Categories