Monday, March 28, 2011

::: LAWAK sgt VIDEO NI :::

ni lah kwnku Izharudin yg hack my fb td... hahahaha pandai dia ye wat status kacak tak aku? ye... video ni buktinya hahahaha, 10x tgk 10x ketawa terbahak2 hahahaha...din ko memang kelakar la... tp agak mendukacitakannya sbb dsebalik senyumannya hatinya masih sedih sbb dia baru je kehilangan laptopnya ptg smlm kena curi oleh sape la... nsb baik din tetap cool!!!
BDW ko memang kwn yg baik n my bff hehehe...


rakaman suka2 oleh EDAYFAZ hehehe....

  • You and Cananga Odorata like this.
    • Tengku Zharif hahahahHA
      about an hour ago · 
    • Cananga Odorata kte gelak kuat2...tp kesian gak kat dia sbb laptop sndri hilang...:)))
      about an hour ago · 
    • Ee Day hahahaha...video ni d upload atas permintaan dia
      about an hour ago · 
    • Cananga Odorata demo gak...hehehe...:)))
      about an hour ago · 
    • Niza Qadir owh laptop die ke ilang.. egt laptop ika.. hahahahaha..
      about an hour ago · 
    • Niza Qadir takpe abg yen, taw dah msti kne hack.. haha.
      about an hour ago · 
    • Niza Qadir video plg sengal penah aq tgk.harhar.
      about an hour ago · 
    • Ee Day hahaha... niza memang hebat leh detek fb abg yen kena hack hehehe
      3 minutes ago · 


2 comments:

  1. ayat yang last mmg style! DEMO GAAAKKKK! HAHA

    ReplyDelete
  2. @Sogeking Kun
    yup ayat tu la yg wat tergelak sakan tu...

    ReplyDelete

KOMEN TANDA SOKONGAN

Categories