Monday, March 28, 2011

MAIN DENGAN BINATANG: ASTG OMG!!!

Salam semua...

GAMBAR HIASAN

tak tau nk tulis pasal pe ari ni pk2 n tiba2 dtg tajuk ni so buat je lah janji dapat share sesuatu tuk dteladani buat semua pembaca. Kita sedia maklumkan dunia ari ni mcm2 gelagat manusia yg pelik2 n dluar jangkaan minda kita n salah satunya... mengadakan hubungan seks dengan binatang YA ALLAH ape nk jd ngan manusia moden ni... dh takde nafsu ngan manusia ke? nape la jd dluar sgt sgt sgt sgt tabie tu!!! jijik tgk n ntah ape la diorg pk sampai tergamak buat mcm tu. biasanya bianatang2 yg menjadi pelepas nafsu manusia2 berhati syaitan ni adalah anjing, kuda, biri2, n seangkatan ngn nya... NAUZUBILLAH!!!

GAMBAR HIASAN

kat harian metro pn ade rupanyer memaparkan berita ni setelah google sana sini jumpe lah n bole kongsi ngan korang ni... BERITA PENUH KLIK KAT SINI


4 comments:

  1. Manusia kalau tidak mampu mengawal akal fikiran yang waras begitulah gayanya. Binatang pun sanggup dijadikan tempat utk melepaskan nafsu... Nauzubillah.. Simpang malaikat 44, moga kita dijauhkan perkara2 seperti ini =(

    ReplyDelete
  2. @Fizalinolie
    yup sgt2 stuju ngan fiza... manusia kalo dh tak waras mcm tu la jdnyer...

    ReplyDelete

KOMEN TANDA SOKONGAN

Categories