Wednesday, April 13, 2011

SEGMEN BLOGLIST BUDAK CHOMOT



JOM JOIN SEGMEN NI RAMAI2... jom terjah n sambil2 tu baca dulu syarat2 dr chomot ni, tu kt bawah ni je... hehehe

(PETIKAN DR BLOG CHOMOT)
Syarat-syaratnya adalah:

Jeng jeng jeng. Drumrolls please! Saje kasi saspens ;D

1. Ada belog! Ataupun blog!
Yelah, kalau kau takde belog eden nak buat bloglist untuk apo?
Takkan nak alamatkan kat rumah ekau pulak. Setuju?

2. Tak kisah lelaki perempuan bangsa apa, agama apa, warna kulit apa, suka makan apa, kalau nak belanja Budak Chomot makan lagi dialu-alukan! Teehee.

3. Follow the belog chomot yang chomot lagi bersawang ni.
Kalau sudilah, tak nak follow pun takpe.
Taulah belog mak ni chomot tak menepati citarasa untuk di-follow.
Sentap mak noksss! Heheh.
Takdelah, kalau follow bolehlah tau update terkini melalui dashboard anda!
*tengok gaya promoter aku dah muncul. :D

4. Buat satu entry KHAS untuk segmen bloglist Budak Chomot ini.
Nampak KHAS tu?
Mak nak KHAS tau? Bukan selit-selit dekat bawah sebagai nota kaki ke font kecik-kecik ke, nanti reject kang. Cheh, kerek gila.

2 comments:

KOMEN TANDA SOKONGAN

Categories