Saturday, April 9, 2011

SELAMAT HARI LAHIR MARISSA SOFEA





Selamat hari lahir (9 april) anak buah kesayangan ayah ngah ni... eh tarikh besday chaa seakan tarikh besday ayahngah la hehehe cume kena terbalikkan je hehehe... pejam celik pejam celik dh setahun ye... tp badan chaa maintain mcm 2 tahun hehehe, maintain comel n dgerami oleh semua org hehehe... hope chaa membesar dengan sihat, cerdik pandai n cun melecun mcm mama ye... n yg plg penting panjang umur both of them jojo n chaa n semoga menjadi anak2 soleh muahhhhhhhhhhh!!!


belah kiri tu lah marissa sofea aka chaa or machiee hehehehe 
yg sebelah lg tu spupu dia jojo dua2 ayahngah syg... dua2 comel dua2 cerdik dua2 bijak... 
dua2 close wpn sorang stay KL n sorang lg stay Kelantan...
video call sentiasa mengeratkan kami semua hehehe...
 nk tgk jojo kena marah kt chaa sbb suke kaco chaa n posing hehehehe kt bawah ni ye... hehehe




garangnyer chaa takut jojo...
takut ke? ke jojo wat bodo je hehehehe...
buat pengetahuan semua jojo dh sambut besday dia pd 19 mac lalu,
 besday yg ke 2 buat jojo...
sambut ngan chaa... nk tgk kek besday jojo?
 kt bawah ni ade hehehehe...


nampak jari sape tu? jari jojo la hahaha tak sabar2 dia...
dok berkenan yg wane merah tu...
hehehe... demi kasih jojo kt spupu dia yg comel lg cun tu
jojo akan dtg KL hujung bulan ni tuk sambut besday chaa... 
wah mesti best ni... ayahngah pn nk ikut jgk lah hehehe...



Jojo memang terkenal ngan gelagat giler2 dia but dia sgt bijak ni... 
posing memang kalah ayahngah hahahah...


7 comments:

  1. selamat hari lahir kepada anak buah eeday

    ReplyDelete
  2. terima kasih buat IR yg sudi wish hehehe... ir blogger yg baik

    ReplyDelete
  3. happy birthday to cutey tu ok :)

    ReplyDelete
  4. tq aiman hehehe... follow u alredy n nice blog

    ReplyDelete
  5. tq miyoko... i do da same to u...

    ReplyDelete

KOMEN TANDA SOKONGAN

Categories