Monday, April 4, 2011

SETUJU DENGAN BEN ASHAARI

Salam semua...
Jom sama2 pg baca entri terbaru abg ben pasal blogger mula berpaling tadah... bgs sgt n wajib baca sbb korang mesti tau pasal tu n harus sedar... cukuplah setia pada yg tak setia... cukuplah menagih janji pada yg tak sudi...
sedarlah kamu semua wahai blogger2... tak paham gak ke? bertukarlah syarikat pengiklanan kalo yg lama dh tak memberi impak or dpt membayar penat lelah kita kan... traffic ribu riban tp bayaran sen sen riban hahaha... so tak yah syg la syarikat pengiklanan mcm tu. byk lg syarikat pengiklanan yg bole bayar ikut penat lelah kita n menghargai kita berusaha promote iklan diaorg... so TEPUK DADA TANYALAH BEN ASHAARI hehehehe

Ni yg aku dh try syarikat pengiklanannya n alhamdulillah dlm 4 ari je aku dh dpt earning yg mampu sara duit makan aku kt kolej ni seminggu, best tak? sure la best n semangat berblogging  kan... so sape yg nk try syarikat ni jom DAFTAR SINI

BLOG BEN ASHAARI

3 comments:

  1. tu la.. nuff sy dah 3 minggu x bergerak2.. tak tau ler tahun bila leh cashout kalo cam tu gayanyer... adehh...

    ReplyDelete
  2. cik aish:
    yup sy join says dh...lg lumayan dpt
    akie:bertukar lah...tp kalo dh byr hold dulu la...

    ReplyDelete

KOMEN TANDA SOKONGAN

Categories