Thursday, May 19, 2011

BETUL KE LELAKI TAK KISAH PASAL UNDIES DIA?


Salam semua...

hujan kt lua dh reda dh tp td dkejutkan ngan bunyi mcm benda jatuh je kt blakang umah tu... suspen jap, ade org pecah rumah ke? tp kaki melangkah gak pg tgk... risau gak tau2 la kl kan... bukak lampu tgk2 takde pape n hope takde pape lah... risau gak kalo pape yg tak d ingin ni berlaku... mintak jauh la semua tu... 

Berbalik kpd tajuk entri mlm ni... hmmm korang rase betul tak apa yg JS tulis tu? kalo ikut pengamatan JS la... pengamatan JS ok bkn kajian sape2... hope tak salah faham lah... betul ke lelaki ni tak kisah kalo bab undies ni...main redah main pakai je janji pakai... JS pernah sentuh dulu dlm entri masa 1st buat blog dulu pasal lelaki jemur undies buruk depan block wat tayangan amal kt pmpuan2 yg lalu... hahahaha

JS rase ade benarnya sbb lelaki ni tak kalo bab2 ni memang tak kisah langsung, koyak ke, buruk ke, mcm jala ikan ke, tak basuh seminggu ke n ade la sesetengah je yg kisah n menjaga bab2 ni... org kata dr yg dlm la mencerminkan persenaliti kita... JS stuju sbb kalo dlman pn K.O sure luaran pn samaje lah... So tepuk dada tanyalah diri sendiri ade betul tak JS ckp ni.

No comments:

Post a Comment

KOMEN TANDA SOKONGAN

Categories