Thursday, May 26, 2011

DAH ELOK-ELOK LELAKI NAK JADI PEREMPUAN

TIDAK KESAMPAIAN...hasrat Mohd Ashraf Hafiz untuk menukar jantina ditangguhkan keputusannya pada 
18 Julai depan.

Salam semua...

Td bgn2 tido je ade metro yg kakak beli n OMG terkejut gak baca tajuk utama but lg terkejut tgk tajuk kedua utama... MAHU TUKAR NAMA LELAKI? hah ape ni? Mohd Ashraf Hafiz Abd Aziz, 25 nak tukar nama jadi Aleesha Farhana Abd Aziz... ape nak jadi dgn dunia sekarang ni? hasrat pemuda ni opss wanita ni tertangguh sbb mahkamah telah menangguhkan permohonan beliau tuk tukar nama tu... bg JS la kalo mahkamah terengganu tu meluluskan permohonan tu maknanya ramailah nanti yg akan buat permohonan percayalah... dh siap2 tukar jantina lg tu... pg operate kt thailand pada 2008-2009... aduh mcm mane ek dia bole tergamak buat mcm tu? family diorg takde halang or bg nasihat pape ke?

Kalau ye pn merasakan dalaman tu lebih cenderung ke arah kewanitaan tp hakikatnya kamu tetap lelaki, kecenderungan tu kita bole bendung dengan mendapatkan nasihat pakar2 lg pn beliau lulusan diploma perubatan...bkn calang2 org jugak... but why?

"Horley dalam hujahnya pada prosiding akhir di mahkamah semalam berkata, anak guamnya disahkan pakar perubatan Pusat Perubatan Pantai dan Hospital Putrajaya layak untuk menjalani pembedahan menukar jantina dan melakukan rawatan hormon serta psikologi sebelum membuat pembedahan di negara jiran"

EH jap2 beliau ni actually khunsa ke? kalo dr petikan tu mcm ya...sbb dapat pengesahan dr pakar perubatan n hospital putrajaya lg tu...  papepn kalau beliau dpihak yg benar just do it!!! tepuk dada tanyalah iman.

No comments:

Post a Comment

KOMEN TANDA SOKONGAN

Categories