Saturday, July 9, 2011

BROFRAMESTONE BERTANYA & AKU INGIN MENGUBAH MASA SILAMKU


Salam semua...
Penyertaan terakhir ni so kena tulis cepat-cepat hehehe... bz sangat hari ni sampai terlambat baca segmen dr Broframestone ni... kepada sape-sape yang nak terjah blog bro ni sila klik gambar kat atas tu... blogger otai ni...

Jika saya diberi peluang:
Saya hendak kembali semula ke tahun 2001 sebab saya dah membuat keputusan yang salah dalam memilih Universiti, yup saya akui UM adalah yang terbaik cuma insan yang saya kenali semasa belajar disana yang telah banyak mengubah saya sehingga tersasar jauh dari diri saya yang sebenar... Kalau boleh diubah masa tersebut saya tak akan mintak UM... UM banyak memberi saya kenangan pahit dalam mengenali seseorang yang pernah rapat dengan saya... kini dia bukan lagi siapa-siapa buat saya... nak dijadikan musuh pun saya tak sudi... Pengalaman tersebut banyak mengajar saya tentang hidup untuk menjadi seorang yang lebih matang dan tabah cuma andai boleh diputarkan masa saya pasti memilih untuk mengubah saat-saat tersebut...

Hope apa yang terjadi pada saya tidak terjadi pada insan-insan lain kerana ianya begitu pahit untuk ditelan...

No comments:

Post a Comment

KOMEN TANDA SOKONGAN

Categories