Tuesday, July 12, 2011

GELARAN NO.1 DI INNIT NUFFNANG KEMBALI PADAKU

Salam semua...
Selama hampir 7 bulan mengundurkan diri dari innit, kini abg yen kembali semula merampas gelaran no.1 di innit hehehe... tak caya boleh tengok gambar-gambar kat bawah ni... macam berlagak plak kan cakap macam tu hehehe...takde lah bukan mcam tu pun, cume abg yen pernah la semasa join nuffnang setahun yang lalu ada la berada "beberapa beberapa beberapa" kali pada kedudukan no.1 innit tu... wah banyaknyer beberapa hehehe... so kembalinya abg yen dalam innit seperti disambut gembira dengan kedudukan yang sama... so syukur sangat-sangat. So abg yen belum hilang bisa la ni hehehe poyo je ayat hehehe... 



KOMEN TANDA SOKONGAN

Categories