Monday, July 25, 2011

HOTEL PEARL INTERNATIONAL KL: AM HERE!!!

Tercapai gak nak rasa tidur kat hotel besar macam ni hehehe

Salam semua...
Dikesempatan ini abg yen nk bersyukur berjuta-juta lemon sebab abg yen murah rezeki bulan ni... sebab? yang pertama dalam bulan ni je abg yen menang 1 contest dan 2 GA (hari ni plak abg yen terima bungkusan berupa HTC dan sebiji guitar dari seorang blogger, katanya abg yen follower bertuah dia hehehe) dan paling peting abg yen dah berjaya mendapat keje tetap di dalam sektor kerajaan... keje apa? biasa-biasa je... nanti abg yen bagitahu ye. So peluang yang datang bergolek ni abg yen sambut dengan hati yang lapang dan semoga lepas ni masa depan abg yen akan lebih cerah secerah cerahnya... amin.

So pasni dah boleh la nak fikir pasal kawen hahaha... gatai plak kan hahaha... pada 27-28 Julai 2011 ni abg yen akan berada di HOTEL PEARL INTERNATIONAL KL sebab ada taklimat tentang  keje yang abg yen dapat tu... so dapat keje kat mane abg yen belum tahu lagi lah... dalam taklimat tu lah nanti abg yen akan tahu segala-galanya. Nantikan updates dari abg yen ye...

Sempat ke nak terjun sini!!!

Kalau macam ni boncet la abg yen hahaha

KOMEN TANDA SOKONGAN

Categories