Wednesday, July 13, 2011

RETRO KEMBALI MENGGEGAR DUNIA FASHION LELAKI

Salam semua...
Rata-rata blogger hari ni semua kuarkan entri wordless... hehehe takpelah janji bahagiakan... abg yen wordless jugak ke? ntah lah korang nilai sendiri lah hehehe... seperti yang kita sedia maklum gaya retro kini kembali menyengat dan mula menjadi ikutan semula dalam era yang serba moden ini... retro pun cantik je stylo je kalo kena dengan gaya dan pemakaiannya. Harus diingatkan tak semua orang sesuai memakai gaya retro... ada orang bila pakai nampak wow, tapi ade orang bila pakai akan nampak ewww kolotnyer dia... seriusly abg yen tak gurau ni sebab tu lah abg yen cakap pada sape-sape yang nak pakai kena tau menggayakannya dengan bentuk badan kita... jangan salah menggayakannya sebab nanti lain jadinya. Jom layan gaya retro yang sedang hot masa kini...

men’s spring 2011

men-spring-fashion




KOMEN TANDA SOKONGAN

Categories