Monday, August 8, 2011

KAKITANGAN KERAJAAN DAPAT BONUS: PESARA KERAJAAN PUN DAPAT


Salam semua...
Wah kerajaan bagi bonus pada semua kakitangan kerajaan dan pesara kerajaan? wah wah wah syukur sangat-sangat, tapi abg yen cakap macam abg yen yang dapat kan hahaha... abg yen baru keje tak sampai sebulan for sure tak dapat... ohh tidak!!! hahaha takpelah janji kawan-kawan yang dah keje lama dapat bonus.
Jumlah bonus 2011 yang telah dijanjikan adalah minimum RM500 atau separuh bulan gaji. manakala bagi pesara setiap seorang kan menerima RM500. Pembayaran akan dilakukan pada pertengahan bulan ogos ini, ala 15 ogos 2011 ni pergi cucuk la kat mesin ATM tu... sure ada.

So dapat la buat beli baju raya ke, buat bagi duit raya kat anak-anak buah... for sure korang yang keje kerajaan tersenyum lebar kan hehehe... apa yang penting kena bersyukur tau... hehehe. Kepada yang keje kontrak korang tak diberi bonus, jangan tanya abg yen ye... abg yen tak tau nape, tp guru gstt pun kontrak tapi diaorang dapatkan bonus kerajaan ni... rasenya dapat kan... tang ni abg yen tak paham hehehe so tanya lah orang-orang yang lebih arif.

PESAN ABG YEN: Sedih abg yen tak dapat hua hua hua....

KOMEN TANDA SOKONGAN

Categories