Saturday, October 15, 2011

GERAK TARI SULUNG DARI ABG YEN: JOGET LEMAK MANIS

Salam semua...
Jangan la gelak dulu... sporting r hahaha... abg yen pun tak tahan nk gelak tgk abg yen menari joget hehehe... 1st time menari dlm hidup wakaka... abg yen diminta mewakili my department tuk persembahan majlis persaraan penolong kanan ko kt skolah bersama2 19 org guru. Ada dua pilhan je samada menyanyi atau menari, so menyanyi aiyooo sah2 sumbang mambang hahaha... so abg yen pilih menari.


Memang giler ah apabila kayu mula menari hehehe... kayu tu abg yen lah. abg yen sendiri tgk rakaman masa latihan pun sakit perut2 ketawa n abg yen rase kalo korang yg tgk kompom kaw3 kutuk abg yen hehehe... kt fb abg yen video tu tgh abg yen upload... ramai sgt kan nk tgk so bg je lah... nanti tgk lah kompom berderet2 la komen adoi tak sanggup nk baca... 

Korang nak tgk ke? tak yah la kan wat malu abg yen je hehehe... ni abg yen sharekan lagu joget yg mewakili music latar tarian abg yen bersama 19 org guru tu...


PESAN ABG YEN: abg yen bukan penari tp hanya bidang terjun je... oh tidak hahaha

KOMEN TANDA SOKONGAN

Categories