Tuesday, October 11, 2011

SYUKUR DAPAT C22 SPORTING HABIS

Salam semua...
Mesti korang tertanya2 ape kebenda c22 tu? kod rahsiakah? hahaha sebenarnya ianya gred bagi jawatan kerajaan... tat mean ketua baru yg baru lapor diri smlm sporting abis n best... ingatkan bakal dapat mak tiri rupanya dapat kakak kamceng...


yang tinggi tu abg yen hahaha

Kiranya akak ni our bos la yg mewakili jawatan kami kt skolah ni... akak ni rajin sgt2 dr pagi td lg dok mengemas stor sorang2... baik tak anak buah tak pg tolong pun hahaha... eh eh jgn salah sangka bkn abg yen tak pg tolong cume masing2 ade keje tp selang sejam sekali abg yen pg tanya dia akak dahaga tak? meh sy belikan air ke nasi ke...

Pape pun harapan abg yen moga2 dgn kehadiran akak c22 ni bakal merubah rupa PM kt sekolah ni yg ntah pape hehehe...

PESAN ABG YEN:moga2 masin mulut abg yen...sape nak rase hahaha....(gedik kan)

KOMEN TANDA SOKONGAN

Categories