Monday, October 29, 2012

VIAGRA CIPTAAN SENDIRI: UNTUNG BESAR!!!

WAH... POWER NIH!!!

Salam semua...
Well you know me better kan... tak wat gempak bukan abg yen lah hahaha... mesti korang tertanya-tanya viagra ciptaan sendiri? macam mana tu? nak belajar ke? meh sini abg yen ajar korang, alah modal kecil je... tak mahal macam beli viagra asli pun... viagra asli kalo tak silap RM80 sepapan kan... betulkan kalau salah ye... hihihi.


Jom kita mengupas apakah rahsianya... hihihi korang ni kan ikut je hahaha... ok-ok tak nak main sorok-sorok dah... alah senang je mcm mane nak buat... dia kira timbang je... timbang je??? macam mana tu? kalau tak silap harga semasa benda alah tu dalam RM1.50 je sekilo... dan kat pasar malam dah siap potong-potong kecik-kecik dalam RM2 ada RM3 pun ada. Tak dapat tangkap lg ke? aiyoo amma appa la korang ni... nak tau ke?


Buah tembikai lah... hihihi. Jangan anda terkejut  sainstis percaya buah tembikai juga turut menawarkan kesan yang sama hebat dengan viagra., malah boleh digunakan untuk mengubati masalah mati pucuk. Penelitian di Texas A&N University menemui bahawa kandungan dalam buah tembikai iaitu beta karoten dan fitonutrien seperti lycopene dan citrulline dapat merangsangkan libido seseorang lelaki.

KALAU PEREMPUAN MAKAN JADI PE LA??? HIHIHI


So apa tunggu lagi... jom kita jadikan buah tembikai sebagai buah yang wajib kita makan setiap hari... saranan ini hanya untuk lelaki sahaja hihihi... jom pakat serbu kedai tembikai!!!!

SEDAPNYA... NAK!!!


Sumber rujukan: Maskulin edisi oktober 2012

PESAN ABG YEN: KALAU ADA YANG MURAH BUAT APA YANG MAHALKAN?

KOMEN TANDA SOKONGAN

Categories