Sunday, March 27, 2011

::: DALAM BOTOL vs COMOLOT :::

DUA filem bertemakan GAY buatan MALAYSIA, apa yg membezakannya comolot adalah filem pendek n dlm botol filem pjg la senang ckp yg d angkat ke panggung tuk tayangan umum... bkn kategori umum ye tp 18 la hahahaha... dua2 kontroversi but rasenyer dlm botol lg hot kot kontroversi dia hahaha... so nilaikan lah sendiri kedua2 filem ni... mane yg terbaik? or dua2 terburuk? nilai sendiri hehehehe...

video

COMOLOT


video

DALAM BOTOL

6 comments:

  1. haiiii...salam blogger.....dh tgk ke cter ....dalam botol? de fb x?

    ReplyDelete
  2. salam... blm tgk lg, nk pg tgk tp kwn kata tak best trus tak jd...fb ada je... ee day my fb

    ReplyDelete
  3. aku malas nk tgok cita ni..
    aku bukan gay.. hahaha..

    ReplyDelete
  4. hahahah org kg ni kan... lawak tol...

    ReplyDelete
  5. z dh follow awk dah...=)
    xde la awk fb awk...
    add z erk...
    nie emel z....
    zack.azrin@hotmail.com

    ReplyDelete
  6. @ZaCk AzRiN
    takde ke? aik heran jap...
    sy tak bole nk add la sbb dh kena blok oleh fb tuk add org tp sy dh poke td...ee day tu sy la...

    ReplyDelete

KOMEN TANDA SOKONGAN

Categories