CIKGU SHIDA MERAIH POPULARITI HEBAT WALAUPUN DICEMUH

SPONTAN... Cikgu Shida menjiwai watak.


Kalau di US diaorang ada rebecca black walaupunn dicemuh dan dibenci dia berjaya meraih populariti hebat, di Malaysia kita ada cikgu shida... walaupun ramai yang mencemuhnya tetapi dia berjaya meraih populariti setanding artis terkenal tanah air... hebatkan penangan seorang cikgu ni... lagi orang tak suka lagi popular cikgu shida ni...



she proved dat having haters can be da reason of being famous...hahahahhaa...great!!!..thanx haters for making the world knw me..hahhaha...

HARIAN METRO AHAD 17 APRIL 2011, BOTA: Siapa sangka, daripada hanya guru biasa di sekolah luar bandar, seorang wanita tempatan meraih populariti lebih sejuta pengunjung laman web sosial dari seluruh dunia melalui klip video miming ‘gila-gila’ yang diciptanya.
Terbaru, lakonan nyanyian miming bersama solekan ekspresi muka melalui lagu ‘Kalau Berpacaran’ nyanyian Suhaimi Mior Hassan dan Ana Raffali berjaya membuatkan nama Cikgu Syida semakin diminati di kalangan pelayar Internet.

Cikgu Syida atau nama sebenarnya Roshida Abd Aziz, 30-an, berkata minatnya bermula dengan niat suka-suka berbekalkan kamera dan komputer yang dibeli 10 tahun lalu.


“Semuanya bermula apabila timbul hasrat membuat miming lagu ‘Selamat Hari Raya’ dendangan Rahimah Rahim pada Ramadan tahun lalu sebelum klip video itu dimuat turun melalui laman web Youtube.

“Namun percubaan itu dibalas dengan kata-kata cerca dan hinaan. Lebih teruk, ada yang menuduh saya gila dan sakit mental kerana menghasilkan klip video itu,” kata guru Sekolah Rendah Kebangsaan Pulau Padang di Bota Kiri, di sini, ketika ditemui Metro Ahad.


Menurutnya, kata-kata kesat terbabit bukan hanya dilontarkan oleh kenalan dan rakan, malah turut dikirim puluhan pelayar di Internet. BERITA PENUH


Comments

  1. wah.. senangnya nak jadi femes.. kih3.. aku pun nak gak femes.. kih3..

    ReplyDelete
  2. YUP SENANG JE CUME TAHAN KAH KITA NK HADAPAI TAKANAN POPULAR TU? HEHEHE

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts