Sunday, June 12, 2011

ARTIS LELAKI MALAYSIA: DAH PANDAI JAGA BADAN

Salam semua...
Kebuntuan nk wat pe mlm ni so layan google so terjumpe gambar zain saidin adik shasha saidin tu... terdetik nk senaraikan beberapa artis malaysia yg sudah pandai jaga bentuk badan n kelihatan sgt menarik. Tq zain saidin hehehe... industri hiburan kita sekarang ni makin pesat membangun dan para artis n pelakon kena lah seiring dgn peredaran zaman... ingt pmpuan je ke kena jaga badan? skang trend lelaki plak yg obses jaga badan pg gym n work out... memang la tak semua sbb nk dapat badan yg menarik kena disiplin tinggi n rajin... mls2 mcm sy ni jgn harap lah hahaha... so kt bawah ni sy senaraikan beberape artis malaysia yg pandai jaga badan n dh berani tayang2... lelaki ok la sbb bdn bkn aurat tp kalo pmpuan tu pandai2 la jaga... 





No comments:

Post a Comment

KOMEN TANDA SOKONGAN

Categories