Wednesday, June 29, 2011

KAJOL MENGAKU BUKAN ISLAM?

Bukan kajol ni ye...

Salam semua...

Kajol mengaku bukan islam? omg eh jap2 korang ni kan... bukan kajol kuch kuch hotta hai tu... yg memang kompom bkn islam hahaha... yg ni kajol kelantan... tak tau gak? hmmm kalo kata maknyah tersohor kelantan? kenal? yg dgelar kajol kelantan tu la... nk kenal dia bg yg blm kenal la... KLIK SINI. Kajol ni memang terkenal la kalo kt kelantan ni... suara ala2 lata mangeshkar gitu... cume yg tak enak didengar bila dalam metro ari ni muka depan ade berita pasal dia yg mengaku bukan islam sedangkan ic dia islam n nama pn islam... Kajol atau nama sebenarnya, Mohd Hafiz Jeffri disiasat Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Kelantan (JAHEAIK) akibat keceluparannya mengaku bukan Islam ketika dihadapkan di Mahkamah Rendah Syariah Tanah Merah, 21 Jun lalu.


Beliau juga bakal dijatuhi hukuman penjara sebulan dan denda RM1,000 atau lima bulan penjara jika gagal membayar denda selepas mengaku salah terhadap pertuduhan berperwatakan seperti wanita dan berpakaian tidak senonoh di khalayak ramai ketika mengadakan persembahan di sebuah tapak ekspo di Tanah Merah, 15 April lalu... Adoi nape jd mcm ni? sbg selebriti terkenal kelantan kajol dh memburukkan nama kelantan dimata orang-orang luar... Kalo bermasalah mcm ni kajol bakal menghancurkan masa depan dia sendiri, tu je la yg abg yen bole ckp... gunakan bakat yg ada sebaik mungkin bkn dgn kontroversi yg bole menghancurkan masa depan.


Nak tau berita penuh pasal ni jom KLIK SINI


No comments:

Post a Comment

KOMEN TANDA SOKONGAN

Categories