Sunday, June 26, 2011

MISI ABG YEN TAHUN 2011

Salam semua...

Ahad yang sangat mengantuk sbb smlm pg clubbing sampai kul 3 pagi hahahaha... clubbing la sgt kan wakakaka, takde maknanyer clubbing.. lalu depan club pn tak pernah hahaha... nak lalu depan club mcm mane kt Kelantan manede club pn hehehehe... smlm jaga kedai sampai kul 3 pagi tu yg mengantuk sgt ni. Td siap tertido masa jaga kedai hahaha... Kedai ape? nk tau KLIK SINI. Ahad yg cukup best sbb dapat berkenalan dgn blogger senior yg mempunyai aura yg tersendiri iaitu DANIEL ADIE... Jom sama2 terjah blog dia... jgn takut dia sgt peramah n baik...


Ok2... berbalik kpd tajuk entri pagi ni hehehe, kalo dh mula melalut tu abis la hahaha... misi sy untuk 2011 yg ingin dicapai antaranya:
  1. Dapatkan keje tetap n ada gaji tetap.
  2. Dapat bagi mak ayah duit gaji.
  3. Boleh belikan apa saja buat anak2 buah kesayangan.
  4. Diterima baik dalam dunia blog.
  5. Mempunyai sebuah Kereta.
  6. Mempunyai smartphone HTC n BB.
  7. Mempunyai gajet tercanggih Ipad 2.
  8. Duit raya buat anak2 buah kesayangan.
  9. Follower blog ribu riban hehehe....



No comments:

Post a Comment

KOMEN TANDA SOKONGAN

Categories