PROMOSI BLOG TANPA HAD DARI ABG YEN 2



Salam semua...
Semua blog2 yg dah join segmen kedua abg yen ni bebanyak2 terima kasih diucapkan dan abg yen dh follow n tgk satu2... thanx sgt2 n blog-blog yang telah menyertai SEGMEN ABG YEN: LEPAS GERAM adalah seperti berikut:
  1. Aku boleh dikatakan tiap-tiap hari nak geram..geram dengan sapa?dan mengapa??? dengan adik aku sendiri....geram-geram pun stil sayang...da nama adik kan....aku jwab soklan kenapa?? sebabnye dia ni duk umah tahu tengok tv je...aku pun tengok jugak..tp lepas aku siapkan segala kerje rumah..aku taknak la mak aku penat2 balik keje..kene kemas rumah pulak..sedangkan ade 2 anak dara kat rumah tu..tp adik aku ni memang jenis x makan saman agaknye..jenis perli da...buat bodoh tak tahu je..tp bila suhu kemarahan aku da naik,dan vokal tinggi aku dah kuar..mula la aksi hentak2 kaki(style pompuan bile bengang)....tp hade haku kesah??bolayan la..asal aku puas...da nama anak dara..kene la tau buat keje umah..jangan keje nak besarkan badan je...huh..puas hati aku... KLIK SINI
  2. Salam.... alif nak lepaskan GERAM ni kat diri sendiri sebab tak tau nape seminggu dua ni payah bebeno nak lelapkan mata.... bila makin dipaksa untuk tido, makin menjadi-jadi plak tak boleh tido... ni semua disebabkan blog nih lah.....huhuhu... tapi walaupun geram sangat-sangat kat diri sendiri nih sebab tak bleh nak tido, tapi alif heppi gak sebenarnya sebab dengan adenye blog nih, alif tak tensen2 dah...huhuhu.... "geram dalam Suka".... KLIK SINI
  3. Ni kisah abg yen plak... abg yen susah nk marah org apatah lg nk marah2... sape yg kenal abg yen sgt2 masak ngan perangai abg yen yg sgt2 cool... tp abg yen ade sorang jiran yg semakin ari semakin wat abg yen meluat... nape dia dengki sgt ngan family abg yen ni... kalo nk org suke ko buat perangai elok2 bkn suke ckp2 blakang kutuk2 org... semua org tak suke ko tp ko je perasan org suke ko... ko dok kutuk2 abg yen ni kt diorg ko tau tak diaorg tu semua kwn2 abg yen n kwn2 mak abg yen... so dam!!! kutuk2 wat fitnah abg yen still bole cool but paling sentap siap wat report polis kata kwn2 abg yen penagih tats shit... polis dtg la cek air kencing sorang2... sorang pn takde kena tangkap pn... rase mcm nk sepak je... kami merokok pn tak... MODE geraMMMMM!!!

Comments

Popular Posts