Saturday, July 23, 2011

AKSI HEBAT KANAK-KANAK BERUSIA 2 TAHUN

Ini lah anak buah kesayangan Abg yen...


video

Salam semua...
Tengok jangan tak tengok video ni... giler ah... baru berusia 2 tahun ni tapi.... korang tgk lah sendiri aksinya hehehe... abis la laptop abg yen yang merangkap ayah ngah kepada kanak-kanak dalam video ni hahaha... ni lah anak buah kesayangan abg yen, nama dia mohd izzul hafiz dan nama glamer dia jojo... jojo memang kamceng ngan ayah ngah dia ni... nak apa je ayah ngah bagi je termasuklah laptop ke handphone ke... hehehe, ada sorang lagi anak buah kesayangan abg yen... namanya marissa sofea umur 1 tahun dan stay kat KL dan nama glamer dia chaa... kalau dua kanak-kanak rebena ni bertemu riuh sekampung ngan gelagak diaorang... nape riuh? riuh sebab berebut ayah ngah dia la hahaha...

Marissa sofea aka Chaa... peminat fanatik Nik Irfan
Berusia 1 tahun tapi macam 4,5 tahun hehehe...

Jojo nama saya, berusia 2 tahun...
suka sangat posing dan snap pic
dan sekarang tau snap sendiri dah hahaha

KOMEN TANDA SOKONGAN

Categories