CANTIKNYER RAJA FARAH BERTUDUNG

Salam semua...
Wah cantik dan sweetnyer raja farah bila bertudung... dan ini memang penghijrahannya dan bukan gimik atau lakonan... ia betul-betul dari hati raja farah... amin. Semakin ramai artis wanita kita kini bertudung... makin ayu dan jelita betul tak kawan-kawan? mcm tom tom bak plak hehehe...

raja farah kini bertudung

"Sudah dua bulan saya memakai tudung dan ini telefilem pertama saya dengan imej baru. Ia adalah penghijrahan kekal saya sebagai isteri orang. Saya beralih arah memakai tudung atas kehendak sendiri dan sudah tiba masanya untuk saya berubah demi kebaikan. Syukur suami juga memberikan sokongan dengan hasrat saya untuk berubah penampilan. Apapun, saya memang sudah menyimpan hasrat hendak memakai tudung sejak belum berkahwin lagi. Malah, saya mulakan dengan berselendang dulu" 

Popular Posts