ULASAN TERBAIK DALAM SEGMEN 4 ABG YEN

Salam semua... 
Hari ni bangun pagi siap-siapkan diri terus buka blog sebab tak sabar nak tengok respon blogger-blogger dari segmen semalam, dan seseorang telah buat abg yen terkesima jap sebab panjang betul ulasan dia untuk entri join segmen abg yen yang terbaru... wow! cayalah, keep it up. Jom baca apa yang dia tulis panjang-panjang tu kat bawah ni ye...

"saya nak join segmen abg yen... jom lah korang kita join sama segmen jejaka stylo nih supaya kita pon  jadi stylo... hahahaha... aku kadang2 malu tau dok join sagmen sana sini... sebab apa??? kalau kawan2 yang tak kenal nih baca x per lakan??? korang pon sama... tapi, ada gak la kawan2 yang sangat mengenali aku baca... hahaah.. malu kot... diorang wat blog terlebih awal kot dari aku... tapi x masuk apa2 sagmen atau contest pon... hahahah... kot2 aku nak cari nama ke??? x la... aku join nih sebab nak bagi support kat tuan sagmen... tu tanda penghargaan aku as their fren.. lagi 1 aku sebenarnya nak gak kawan ramai.. kalau aku tau berblog nih sebenarnya best dan banyak manfaat... dari mula2 aku kenal internet aku wat blog tau.. dari aku darjah 6... ha... tahun1999..."

Ni belum habis lagi, kalau nak baca lagi apa yang dia tulis jom terjah ramai-ramai, jom pakat-pakat KLIK SINI. Apa yang pasti beliau mempunyai potensi untuk menyerlah dalam dunia blog sebab beliau mempunyai aura...

ISTANA BIRU

Popular Posts