Tuesday, July 9, 2013

MENYERLAH DAN BERBAKAT BESAR

Salam semua... 
Syukur sgt2 sbb smlm sekali lagi abg yen dapat merasa 3 lagi award dari agency abg yen bernaung... terima kasih sgt2 kpd semua yg membantu dan doakan abg yen sentiasa kaya dan berjaya... amin...




Award yang dimenangi:

1. TOP ROOKIE AGENT JUN 2013
2. TOP 2 NOC JUN 2013
3. TOP 3 ANP JUN 2013 (RM13,800.00)



Ini TIGA sijil dari award smlm, top rookie, top 2 n top 3... top 3 je lah abg yen kasi tgk ye boleh tak gitu?... RM13, 800.00 hihi, yg 2 lagi tu biarlah rahsia kan... so kalau nak seribu daya boleh je jgn bg seribu dalih untuk berjaya mcm abg yen... doakan abg yen sentiasa kaya dan berjaya, guna kata2 Dr. AZIZAN plak hihihi...


Memperkenalkan our MOMMY--- Gaya seorang ratu cantik, vouge dan stylo itulah ROSLINA ABD MAJID merangkap GROUP SALES MANAGER (GSM) & GROUP MANAGER (GM) TAKAFUL... beliau sgt baik sgt sporting dan sgt hebat hihi... salute spring kak lin... you r the best!!!



Memperkenalkan ini adalah IO sy En. Sahrol Fahmi Termizi, stylo dan bergaya orgnya, beliaulah yg memperkenalkan sy dalam bidang takaful ini, dari beliaulah tercetusnya minat sy untuk menceburi bidang takaful ini. Belia byk memberi tunjuk ajar dan sbg perangsang kpd sy untuk menjadi siapa sy sekarang. Jutaan terima kasih. You r the best IO lah...


Memperkenalkan our DADDY--- Gaya seorang ahli sukan profesional, tangkas, mantap dan stylo itulah Tuan Shahlan a.k.a Abg Lan merangkap UNIT SALES MANAGER (USM) TAKAFUL... beliau sgt baik sgt sporting dan sgt hebat hihi... salute spring ABG LAN... you r the best!!!



So apa tunggu lagi... sign up sekarang kerana agent terbaik menanti untuk memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda... 0102412461. Kepada yang berminat untuk menceburi bidang ini sila pm sy untuk penerangan lebih jelas... jom sama2 kaya dan berjaya. AMIN3X













KOMEN TANDA SOKONGAN

Categories