AURA KEITH FOO: KACAK DAN BERBAKAT

KACAK DAN BERBAKAT

Salam semua...

Siapa Keith Foo? Keith Foo atau nama sebenarnya dia Foo Chuan Chin ialah anak kelahiran Gemas, Negeri Sembilan tapi telah mencipta nama di Indonesia selama lebih 8 tahun sebagai pelakon dan model.. Dan kini, dia masih memegang status warganegara tempatan.. Keith merupakan bintang sinetron 'Cinta & Anugerah' dan antara filem yang baru selesai penggambaran adalah 'Setan Tuli' serta bakal memulakan penggambaran filem seram berjudul 'Tatung'. 

Tanggal Lahir
06 Januari 1983


Tempat Lahir
Malaysia



Kewarganegaraan
Malaysia



Kekasih
Tyas Mirasih (aktris)



Popular Sejak
Membintangi film "Paku Kuntilanak" (2009)

Mula mengorak langkah melalui iklan ubat gigi, Keith atau nama sebenarnya Foo Chuan Chin, 29, mula diintai produser di Indonesia dan katanya peluang yang datang harus diambil tanpa ragu.


"Saya mula menjadi model iklan sejak usia 16 tahun dan apabila mula memasuki pasaran Indonesia dan bakat saya dikesan produser di sana saya rasa itu peluang terbaik! Ketika itu saya tak pasti nasib saya di Malaysia, yang penting selagi boleh belajar dan peluang pun sedia terbuka saya terima saja," katanya.

Berkarya di Indonesia tidak bermakna dia melupakan asal-usulnya malah, dia berharap kemunculannya di layar kaca dan layar perak diterima penonton Malaysia. Artikel Penuh


Kalau anda sudah terpikat dengan kekacakan Keith Foo atau ingin mengenalinya dengan lebih lanjut, boleh follow Twitter Keith Foo. Kalau anda seorang produser yang ingin mencari muka baru di dalam drama atau filem anda, boleh hubungi managernya terus di +6282112661979. Lagi 4 keping gambar Keith Foo dengan membaca entri ini sepenuhnya -----> ABG NARA

JANGAN LUPA TGK YE !!!





Popular Posts