Wednesday, October 5, 2011

SPECIAL GIVE AWAY: DUIT RAYA AIDIL ADHA

ADAKAH INI HABUANNYA? 

Salam semua...
Hampir setahun lalu abg yen jatuh cinta dengan dunia blog ni kini dh tiba masanya abg yen nak kongsi kegembiraan dan rezeki buat semua yg sentiasa menyokong dan sentiasa menjadi pembakar semangat untuk abg yen terus berkarya... wah mcm hebat je kan wakakaka... abg yen biasa je mcm korang kenal dulu gak... hehehe.


Ok2 back to the topic GA? ye la give away la ni... ramai sgt pembaca2 setia blog abg yen menantikan GA sulung abg yen ni... tak kurang jugak yang hari2 tanya abg yen bile nak buat bile nk buat... akhirnya khas buat korang semua... tp bkn malam ni ye.. nantikan sebab hadiahnya sangat2 lumayan... $$$

GA ni bakal di umumkan dalam masa terdekat... so jangan terlepas ye sbb sgt2 rugi kalo terlepas... Korang bakal mendapat $$$ istimewa dari abg yen sempena aidil adha nanti... kira duit raya dari abg yen lah... ingin dijelaskan disini duit rayanya bukan SINGGIT tau hahaha... yg singgit tu entri abg yen yg buat td "BERHATI-HATI DENGAN PEMINTA SINGGIT".


KOMEN TANDA SOKONGAN

Categories